duminică, 3 iulie 2011

Vi Veri Veniversum Vivus Vici



Vi Veri Veniversum Vivus Vici
"Prin puterea adevarului, eu, cat voi trai, voi cuceri universul"
- Faust

"De ce nu mori?"
"Sub aceasta masca e mai mult decat carne, sub aceasta masca e o idee, iar ideile sunt nemuritoare"

Putem sta in picioare si sustine o cauza pana la capat? In Romania nu cred ca se poate asa ceva... Am fost crescuti sa fim lasi de mici.

Un comentariu:

  1. salut catanzaro, dupa multe cautari am gasit ceea ce multi isi doresc de la un iphone decodat cu gevey sim. Pentru bug-ul de la caller id nu trebuie sa instalezi absolut nimic pentru a-ti aparea cine te suna ci doar trebuie sa intrii la Settings>>General>>International>>Region Format>> si alegi Romania sau tara in care te afli. Eu am 4.3.3 si merge de minune.

    General -> International -> Region Format -> Select your country.

    RăspundețiȘtergere