sâmbătă, 16 aprilie 2011

My new RIG!


Doresc ca saptamana viitoare sa-mi construiesc un PC nou from scratch. Piesa centrala va fi noul procesor i3 (a 2-a generatie de procesoare i) de la INTEL. Insotit de:



Placa de baza ASRock P67 Pro3 rev. B3



Memorie TeamGroup Elite Ram 2x2GB DDR3 1333MHz CL9

Placa video Gigabyte Radeon HD6850 OC 1GB DDR5 256-bit

Sursa Fortron SAGA II 500W


Cooler Deepcool Ice Wind FS

Si Tastatura Microsoft Arc black

Sper ca totul sa se desfasoare ok si sa nu dispara din oferta pana saptamana viitoare. De ce aleg platforma Sandybridge? Pt ca e cea mai noua tehnologie din IT la momentul asta si daca ma credeti sau nu e si foarte ieftin. Total in jur de: 2.098,31 RON
Este o platforma care se descurca excelent in orice aplicatie/joc disponibil la momentul acesta si dupa cum vedeti nici nu e asa scump, puteti taia tastatura ca sa luati una mai ieftina ba chiar si cooler-ul si iesiti pe la 1800 RON. Eu doresc sa achizitionez acel cooler deoarece vreau ca galagia facuta de coolere sa fie cat mai mica si tastatura mi-a palcut foarte mult cand am vazut-o in Media Galaxy + ca e wireless. Voi folosi PC-ul legat direct la LCD de digonala 1m. :)
Daca totul e ok, sapt viitoare blogul va "zbura" mai usor de pe noul PC. Wish me luck!

Update:
Comanda am facut-o azi, sper sa fie totul ok. :)
Ne vedem dupa asamblare.


Update 2:
Totul se comporta cat se poate de ok. In 3DMark11 am aproximativ P3700 puncte, iar in PCMark Vantage 7900 puncte. Din cate am citit nu e rau deloc. Ma declar foarte multumit si sper sa ma tina cat mai mult noul PC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu